Практикум “ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ МЕДИЧНОМУ БІЗНЕСУ”

ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ МЕДИЧНОМУ БІЗНЕСУ

Щорічний юридичний практикум, мета якого— діалог та обмін досвідом фахівців, які спеціалізуються в галузі охорони здоров’я за різними напрямами: від юридичних до організаційно— комунікативних, а також практиків — керівників державних, комунальних  і приватних  медичних закладів та фізичних осіб-підприємців

1. Дотримання ліцензійних умов провадження медичної практики: ведемо документацію правильно. Перевірки МОЗ: досвід 2019 року


Доповідачі:


Нижник Антоніна Володимирівна – керуючий партнер юридичної компанії МЕДКОНСАЛТИНГ
Нахімчук Юлія Олександрівна – партнер юридичної компанії МЕДКОНСАЛТИНГ
Програма доповіді

Загальні питання

  • Зміни в законодавстві за останній рік: загальний огляд:
  • зміни в порядку проходження акредитації;
  • зміни в Ліцензійних умовах;
  • зміни в системі післядипломної освіти лікарів
  • Скасування паперових бланків: які дані вказувати в рекламі
  • Ліцензійний реєстр – як це працює і чи працює взагалі

Перевірки

  • Мораторій на перевірки МОЗ знятий:
  • досвід ЮК Медконсалтинг у підготовці до перевірок.
  • особливості проходження перевірок ліцензіатами 2019 року: найчастіші зауваження.

 Документація

  • «Головна ліцензійна папка» ліцензіата: ліцензія, перелік спеціальностей, Відомості про стан МТБ та персонал, дозвільні документи:
    • Як правильно оформити
    • Що робити, якщо документація втрачена
    • Що робити, якщо документація змінилась
  • За яких умов необхідно вносити зміни в ліцензію та повідомляти МОЗ України про зміни:
    • Перелік підстав для подання пакету документів в МОЗ України
    • Що і в якому випадку заповнювати (зразки)
    • Види супровідних листів (зразки)
  • Обліково-звітні форми, які має вести ліцензіат:
    • Чи існує вичерпний перелік таких форм і де він зазначений
    • Що робити, якщо ліцензіат вів документацію не встановленої форми
    • Форми: паперові носії чи електронні. Правильне ведення: буква закону чи як «сказали» у Facebook
    • Форми, що затверджені МОЗ України (зразки)
    • Форми, що розроблюються самим ліцензіатом (зразки).
  •  Кілька ліцензіатів в одному приміщенні: оптимізація діяльності чи ускладнення?
    • Особливості організації роботи кількох ліцензіатів, що отримали ліцензію на одне приміщення: питання ведення реєстратури, використання праці адміністратора, використання приміщень спільного призначення.

 Практична частина

  • Акт перевірки дотримання ліцензійних умов: сам собі перевіряючий: віртуальний аудит діяльності медичних центрів або приватно-практикуючих лікарів (на прикладі кількох пунктів Акту з наданням зразків документів).

Відповіді на запитання слухачів, індивідуальні консультації.


2. Кадрові питання в медичній практиці: особливості оформлення на роботу сумісників, облік робочого часу, змінна робота

Доповідач:
Анжеліка Домбругова, – юрист з питань трудового права, експерт з кадрових питань

Програма доповіді

Як прийняти на роботу сумісника

  • Чим відрізняється від загального алгоритму укладення трудового договору
  • Як не сплутати:
    •         зовнішнє сумісництво з основною роботою  на умовах неповного робочого часу;
    •          внутрішнє сумісництво з суміщенням професій (посад) та з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника.
  •        На що слід звернути увагу в кадровій документації (заява, наказ, повідомлення ДФС)

Практична частина

За 4-ма текстами наказів намагаємося визначити, який із них про прийняття на основну роботу на умовах неповного робочого часу, який про прийняття на роботу за сумісництвом, який про встановлення суміщення, а який – про покладення виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника.

Облік робочого часу

  • Види робочого часу: відмінності та випадки їх застосування
  • Табель обліку використання робочого часу: правила ведення та приклади заповнення
  • Підсумований облік: варіанти облікового періоду, обрахунок годин, звільнення та прийняття працівника в середині облікового періоду

Практична частина

Заповнюємо Табель обліку використання робочого часу на сумісника (з чіткими вихідними даними).

Змінна робота

  • Що слід враховувати при розробленні графіків змінності
  • Як при змінному графіку прописати перерви на обід
  • Чи завжди при введенні змінного графіка роботи слід вводити і підсумовувати облік робочого часу?

Практична частина

З’ясовуємо, що будемо робити, якщо на зміну припадає переведення годинників (додаткова або «зникла» година у зміні.

Відповіді на запитання слухачів


3. «Дотримання ліцензійних умов та проходження перевірок: досвід ліцензіата»

Доповідач:
Джевага Сергій Валерійович – генеральний директор МЦ “ІНГО”

 


Організатори заходу:

Юридична компаніях МЕДКОНСАЛТИНГ:  досвід роботи понад 8 років. В своїй діяльності орієнтована на роботу виключно в галузі медичного права та салонного бізнесу. Широкий спектр послуг: від отримання ліцензії до розробки документів та успішної підготовки до перевірок.

Більш повна інформація по компанію на сайті www.medconsulting.com.ua

Ознайомитись з переліком клієнтів можна за посиланням: www.medconsulting.com.ua/ua/nashi-klienti/

та Компанія PROFESSIONAL MEDICAL EDUCATION – професійне навчання в медицині та фармації

Основний напрям діяльності компанії: організація з’їздів, конгресів, симпозіумів, конференцій, семінарів, ворк-шопів, майстер-класів для спеціалістів медичної та фармацевтичної галузі як у рамках виставок, так і самостійно

Керуючий партнер Алла Кізім має багаторічний досвід у проведенні заходів у галузі  медицини та фармації. 7 років  років була головним редакторм журналів для керівників закладів охорони здоров’я усіх форм власності, для заступників головних лікарів та для головних медичних сестер.


Вартість участі у заході – 3000 грн.
при оплаті до 01.12.2019 р.,
при оплаті після 01.12.2019 р.- 4000 грн,
при оплаті в день проведення заходу – 4000,00 грн

Порядок оплати – 100 % передоплата

 


Модератор:
Алла Кізім
– співзасновник Professional medical education


Дата проведення
6 грудня 2019 року

Час проведення –
з 10.00 до 18.00,
початок реєстрації о 9.00

Місце проведення –
Mercure Congress Centre, Dovzhenko holl
(м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 6)

Зареєструватись для участі можна за телефоном: +38067-777-87-84


Comments are closed.